|
Predloha spoločnej nástennej maľby s námetmi študentov
|
Prvá časť zadania bolo vytvorenie spoločnej predlohy pre nástennú maľbu, ktorá sa má realizovať v ďalšom semestri. Kompozícia je zložená z predmetov, ktoré stratili svoj pôvodný význam, respektíve funkčnú hodnotu. Nachádzajú sa v akomsi medzipriestore, získavajú možno iný, ako pôvodný význam. Predloha bola vytvorená v akvareli s cieľom dosiahnuť efekt tromp l' oeuil: aby maľba vytvorila pomýlila oko a na pozadí bielej steny pôsobila ako skutočnosť: efekt bol umocnený jednotným nasvietením každého z objektov na predlohe. Ďalšie akvarelové skice mali voľne vychádzať z pôvodného predmetu: ale smerujúce k stále väčšej slobode vo vyjadrení, v narábaním s akvarelom (maľba do mokrého), až k slobodnej vlastnej téme.
|
Sabina Šenkárová, maľba, 2. ročník
|
|
Sabina Šenkárová, maľba, 2. ročník
|
|
Sabina Šenkárová, maľba, 2. ročník
|
|
Róbert Rabatin, maľba, 2. ročník
|
|
Róbert Rabatin, maľba, 2. ročník |
|
Róbert Rabatin, maľba, 2. ročník |
|
Katarína Orságová, maľba, 2. ročník
|
|
Katarína Orságová, maľba, 2. ročník |
|
Katarína Orságová, maľba, 2. ročník |
|
Marianna Franková, maľba, 2. ročník
|
|
Marianna Franková, maľba, 2. ročník |
|
Marianna Franková, maľba, 2. ročník |
|
Marianna Franková, maľba, 2. ročník |
|
Marianna Franková, maľba, 2. ročník |
|
Marianna Franková, maľba, 2. ročník |
|
Marianna Franková, maľba, 2. ročník |
|
Eva Vaňová, maľba, 2. ročník
|
|
Eva Vaňová, maľba, 2. ročník
|
|
Eva Vaňová, maľba, 2. ročník
|
|
Eva Vaňová, maľba, 2. ročník
|
|
Eva Vaňová, maľba, 2. ročník
|
|
Eva Vaňová, maľba, 2. ročník
|
|
Patrícia Čechová, socha, 3. ročník
|
|
Patrícia Čechová, socha, 3. ročník |
|
Patrícia Čechová, socha, 3. ročník |
|
Maroš Bavoľár, maľba, 2. ročník
|
|
Maroš Bavoľár, maľba, 2. ročník |
|
Maroš Bavoľár, maľba, 2. ročník |
|
Maroš Bavoľár, maľba, 2. ročník |
|
Barbora Mézešová, socha, 3. ročník
|
|
Barbora Mézešová, socha, 3. ročník |
|
Barbora Mézešová, socha, 3. ročník |
|
Barbora Mézešová, socha, 3. ročník |